E-mailovou korespondenci řešíme výhradně v průběhu ordinační doby.
Není v našich silách při vší náročnosti naší práce, které neustále přibývá, řešit e-mailovou korespondenci přicházející mimo ( tedy po skončení ) naší ordinační doby nebo v době naší dovolené. Zdravotní potíže nelze řešit formou e-mailu. Je zapotřebí se osobně dostavit k řádnému vyšetření do ordinace. V případě akutních potíží jednoznačně ráno a nalačno. Netřeba se objednávat.
Čas pro objednané je vyhrazen výhradně pro prohlídky preventivní, pracovnělékařské, k vypracování nejrůznějších lékařských posudků, např. pro ČSSZ aj.
Výpis ze zdravotní dokumentace po objednání. Mnohdy je však zapotřebí některé údaje osobně při vyzvednutí aktualizovat.
Chtěla bych upozornit na to, že není možné vystavit či ukončit pracovní neschopnost pouze na základě e-mailové korespondence, zvláště je-li požadováno po skončení ordinační doby. Vystavení či ukončení pracovní neschopnosti vždy po domluvě s námi, nelze bez naší odezvy.
JDE-LI O VYSTAVENÍ ČI UKONČENÍ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI, JE POVINNOSTÍ PACIENTA OSOBNĚ KONTAKTOVAT LÉKAŘE. NENÍ NAŠÍ POVINNOSTÍ PACIENTA K TOMUTO VYBÍZET. Je mi to líto, neboť nám to velmi znesnadňuje již tak náročnou práci.
V době naší nepřítomnosti je k vystavení a ukončení pracovní neschopnosti kompetentní náš zastupující lékař, k němuž je třeba se osobně dostavit. Stejně tak je povinen vystavit pracovní neschopnost odborný lékař, stává-li se lékařem ošetřujícím – vše podrobně vysvětleno v příspěvku o elektronické neschopence, viz. výše.
Děkuji všem, kteří s námi spolupracují. Vážím si toho.
Vaše paní doktorka